naar de Homepage

Bedrijfsvluchten

 

In 1783 maakten de gebroeders Montgolfier in Frankrijk de eerste ballonvaart. Tweehonderdtwintig jaar later varen er wereldwijd duizenden ballonnen. Nooit hadden zij gedacht dat hun experimenten met warme lucht en papieren omhulsels aan de basis zouden liggen van een zeer doeltreffend commercieel medium dat kan ingezet worden voor vele doeleinden.

 
AB BallonvaartenBeschrijving: http://www.ballonvaren.be/home/R.gif is gespecialiseerd in het organiseren van ballonvaarten voor grote groepen. Wij beschikken over een vloot met grote ballonnen. Het is zelfs mogelijk om 16 passagiers in 1 ruime, uiterst luxueuze luchtballon te laten meevaren! Neem gerust een kijkje in onze referentielijst!
 

De vliegende loge

Naast de inzet voor verscheidene communicatieve doelstellingen kan de ballonvaart heel goed benut worden voor incentives. Hierin kunnen verschillende niveaus onderscheiden worden:

 

Interne motivatie:

Een ballonvaart heeft een positieve impact op de deelnemers en past goed in motivatieprogramma’s van bedrijven.

 

Relatie-management:

Veel bedrijven zijn steeds op zoek naar originele incentives om hun beste klanten te behagen. Ook hiervoor is een ballon perfect inzetbaar. Doordat een ballonvaart als uniek en waardevol wordt ervaren, wordt de uitnodigende gastheer positief onthouden. Het informele karakter zorgt ervoor dat relaties en staf elkaar op een geheel andere manier ontmoeten. Een basis-ballonarrangement duurt ongeveer 4 uur. In die periode zit u met uw klant minimum 1 uur in de mand. Het is één van de weinige plaatsen waar drukbezette ondernemers niet kunnen weggeroepen worden of geplaagd worden door GSM-gerinkel. Ballonvaren is genieten van de rust en van het voorbijglijdende landschap!
 

Consumentengeschenk:

Ballonvaarten kunnen bij wedstrijden, spaaracties of promoties ook direct aan de consument worden aangeboden. Meestal gebeurt dit onder de vorm van geschenkbonnen, waarmee de ‘winnaars’ dan zelf contact kunnen opnemen om een datum af te spreken.
 

Het vliegende reclamepaneel:

Een doorsnee ballon is al gauw 25 meter hoog, met een inhoud die varieert tussen 2.200 en 12.000 m³. De enorme oppervlakken van deze ballonnen lenen zich perfect tot het voeren van reclameboodschappen die voor een bedrijf naambekendheid genereren of die versterken. De ballon vaart over dichte bevolkingscentra en over zorgvuldig uitgekozen evenementen. Duizenden mensen staren omhoog en lezen de reclameboodschap. Een ballon wordt vaak geassocieerd met vrijheid, dromen, avontuur. Daardoor is dit milieuvriendelijk medium een uitstekend instrument voor het creëren van een positieve merkreclame. Wanneer verschillende vormen van buitenreclame vergeleken worden, blijkt uit onderzoek dat een ballon veruit het positiefst ervaren wordt.
Boek een droomvlucht
 
Bezoek onze Facebook pagina Zoekt u ook een website?